Διαχείριση Social Media

Τα social media προσφέρουν σε κάθε επιχείρηση τη δυνατότητα να αυξήσει την αναγνωρισιμότητά της, να επικοινωνήσει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της και, τελικά, να διευρύνει το πελατολόγιό της

Οι δυνατότητες που προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα είναι εντυπωσιακές, ιδίως σε σχέση με το παραδοσιακό marketing. Ποτέ έως τώρα δεν ήταν τόσο εύκολο να απευθυνθείς σε τόσους πολλούς ανθρώπους με τόσο λίγο κόπο και τόσο μικρό κόστος!

Σύμφωνα με έρευνα που διενήργησε η We Are Social σε συνεργασία με τη Hootsuite, το 2020 οι ενεργοί χρήστες social media παγκοσμίως έφτασαν τα 4,66 δισεκατομμύρια. Στην Ελλάδα, το 71,2% του πληθυσμού χρησιμοποιεί τα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει για μια επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη: ότι υπάρχει η ευκαιρία να προωθήσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της σε μια μεγάλη online αγορά – και αυτή η ευκαιρία πρέπει να αξιοποιηθεί.

Βέβαια, το «εύκολο» είναι σχετικό. Για να προβληθεί σωστά μια εταιρεία στο Facebook, στο Instagram ή σε οποιοδήποτε άλλο κοινωνικό δίκτυο, υπάρχουν πολλές παράμετροι που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη. Για παράδειγμα, το υλικό προς δημοσίευση –όπως φωτογραφίες, εικόνες, βίντεο, κείμενα– πρέπει να είναι ποιοτικό, να επικοινωνεί αποτελεσματικά το μήνυμα της εταιρείας και να δημιουργεί τα κατάλληλα συναισθήματα στο κοινό, ώστε να το κινητοποιήσει κατάλληλα.

Διαχείριση social media από την AVADA

Στην AVADA γνωρίζουμε εμπειρικά ότι τα βέλτιστα αποτελέσματα στη διαχείριση social media επιτυγχάνονται με τη συνεργία έμπειρων γραφιστών, κειμενογράφων και marketers, που συμβάλλουν, ο καθένας από τη θέση του, στην επιτυχία του εγχειρήματος. Φυσικά, τα πάντα σχεδιάζονται και λειτουργούν μαεστρικά γύρω από τους στόχους που έχει η κάθε επιχείρηση. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να γνωρίζουμε καλά τον κάθε πελάτη και την εταιρεία του, τον ανταγωνισμό του και, φυσικά, το κοινό του.

Μιλήστε μας για τις ανάγκες σας και θα σας προτείνουμε το κατάλληλο πλάνο διαχείρισης social media, ώστε να πετύχετε τους στόχους σας:

    Διαχείριση Social Media